dimarts, 29 d’abril del 2008

Malson

Avui he tingut un mal son.
Un mal son llarg i feixuc.
Semblava real, molt real... sort del seu final!!!
Si no arriba a ser pel seu final... encara m’ho hagués acabat creient.
En fi, l’explico. Em fa una mica de vergonya, però la confiança catosfèrica em permet d’explicar-lo.
He somiat que m’adormia, que no em despertava a tres quarts de set sinó a dos quarts de nou. He somiat que avui tenia festa, com tota la setmana, però que anava a la feina per què aprofitàvem la festa de l’empresa per a canviar la versió del sistema informàtic. Era la setmana perfecte per fer-ho, doncs ningú treballava i ens donava via lliure per aturar, reiniciar i actualitzar servidors, i tenir temps per a fer totes les proves pertinent.
La realitat però, ha estat un altre. L’empresa fa festa, però la resta d’empreses (proveïdors, clients, transportistes, etc...) no. Això ha suposat haver de dedicar massa temps en atendre temes que no tocaven. En fi. Horrible.
Finalment, he plegat a les vuit del vespre. El temps just per poder arribar a casa, donar el sopar als nens i dedica’ls-hi el temps mínim per a poder posar-los al llit i explicar el conte. Per ser el primer dia festiu de la setmana a la meva empresa... déu n’hi do!!!
Acabat de sopar he pujat a l’ordinador i he visitat alguns amics blocaires, com cada dia.
Si el dia en si mateix ja era un malson, l’amic Joan Arnera en les seves intencions mecàniques l’ha fet pitjor. Ha escrit un minúscul comentari (La llibertat) amb dos enllaços on expliquen que un jove de Terrassa ha estat empresonat per despenjar una bandera aliena, la espanyola, de l’ajuntament. Per fer-ho més creïble, s’ha aliat amb en Josep Sort per difondre la notícia.
El malson ha esdevingut ja insuportable quan he visitat Vilaweb i ho he vist en portada.
Que besties que son a voltes els somnis. Quines coses que te el cervell quan descansa (?).
Sort que el son no deu ser prou profund i que unes espurnes de consciència em diuen que això no és possible. Que a Catalunya hi governen els meus (?), ERC, i que un partit Independentista no deixaria mai que una cosa així succeís, almenys sense sortir al carrer per impedir-ho. A més, els companys de Govern son d’esquerres, i un fet així només el deixaria passar un govern de dretes. Hehe, per arrodonir-ho, expliquen que l’han detingut els Mossos, la policia del nostre país (?). Com és la ment !!! Com si fóssim un poble suïcida!!! Hehe.
Sort que tinc aquesta espurna de consciència, sort que aviat despertaré i m’adonaré que aquesta setmana és festa i no he d’anar a treballar... sort!
O no és un somni que tot i ser festiu he de treballar, i fort, per que actualitzem el sistema informàtic a l’empresa? Al final tot és tant confús que ja no sé si és veritat o somni. A veure si desperto aviat.
De totes maneres hi ha somnis que et produeixen una gran impressió... que et commouen... que no et pots treure del cap.
Com la imatge d’en Franki, el company que els bromistes Arnera, Sort i Vilaweb em volien fer creure que han empresonat.
Tot i saber que no pot ser cert, no me’l trec del cap. I tot i que sé del cert que quan desperti me’n faré creus i riure de mi mateix, no puc evitar adormir-me fent-li companyia en les tristes parets de la presó Model.

Salut company!!!

1 comentari:

reflexions en català ha dit...

això demostra que la transició no s'ha acabat. Només l'acabarem quan ens divorciem d'aquesta gent que t'empresona si arrenques la seva estanquera.

I el silenci vergonyós dels mèdia què?

És vomitiu, tot plegat.