dijous, 14 de febrer del 2008

Paraules...

Desprès del Silencis… d’ahir, avui toquen paraules.
Paraules per a vosaltres, paraules d’agraïment per ser com sou.
Ni us podeu imaginar el que he arribat a gaudir llegint-vos. L’activitat vostra analitzant l’actualitat ha estat francament brillant. I a cada dia que passa, és més i millor.
Gràcies, gràcies, gràcies, gràcies.
Des del silenci, he “disfrutat” com un “putu” camell!!!! Sou brillants, incisius, patriotes, independents, conseqüents, legals, punyents, divertits, denunciadors, investigadors, sobiranistes... autèntics. Sou dels meus. No canvieu mai.
He rigut i he sentit com a meu (amb el teu permís, Joan) el “triomf” d’en Arnera a El País. Ha estat un honor per a tota la catosfera !!!
He rigut, he “flipat” i m’he deprimit amb l’altre triomf de l’amic Elies (conjuntament amb Reflexions en català) amb el tema Aigualit. Senzillament... b e s t i a l !!!!
He diferit en les conclusions dels amics Dessmond i Joliu (per cert, encara no he reaccionat a La parelleta cega, la I i la II, que vaig trobar-los boníssims i forts per ser explicats en un post) en referència al 9 de març. Ja sabeu que no penso igual, però tan és. Gaudeixo també dels vostres posts i comentaris, i molts cops hi coincideixo.
He estat en desacord en algunes de les reaccions que he llegit pel cas Raval i he estat més en la línia d’en Partal en 2 dels seus mails oberts (1, i 2).
He al·lucinat amb l’atac de la “democràcia” espanyola a l’esquerra abertzale i he aplaudit el post d’en Terricabras i Elies.
M’he emocionat quan l’amic Arnera em citava reclamant que poses paraules al meu silenci... a punt a punt vaig estar de trencar-lo... gràcies. Però pensa que era allí, esperant cada dia el teu post. Estàs en un estat de gràcia brutal, i el teu escrit diari és de les coses que més espero cada dia de la catosfera. Crec que has trobat el teu estil i és un gust llegir-te... no canviïs!
Emocionant també va ser la commemoració catosfèrica als 800 anys del naixement del Rei Jaume I. Homenatge iniciativa d’en Partal (quin plaer que és escoltar-lo a L’Internauta o llegir-lo als mails oberts de Vilaweb o al seu propi bloc) de gran seguiment i que suplia el silenci i ignorància del Govern del Principat. Un plaer participar-hi.
Boníssim és també el seguiment d’en Elies als acords del Govern. Interessant i saludable saber del intens treball d’aquesta colla de barruts. Bon marcatge Elies... i necessari, ningú més no ho fa... ni l’oposició!
En fi... visca la bombolla !!!

Salut companys !!!

7 comentaris:

Joan Arnera ha dit...

Ben tornat!
Gràcies pels comentaris, la bombolla funciona i és entre tots que la fem forta. És una bombolla, només... però què cony, és la nostra bombolla.
Celebro que tornis a escriure. He de dir que la sinceritat del post "Silencis" és emocionant. No t'hi faré cap comentari perquè malgrat tot, es fa difícil posar-se en la situació dels altres. Vull dir que ara el més fàcil seria dir-te que la feina no ho és tot, i que bla bla bla, però ja suposo que una cosa és la teoria, i l'altra la pràctica.
De manera que, senzillament, et dic: "Ànims. Ànims, company".
Res més. N'hi ha prou. Oi?
Una abraçada!

L'Espelt ha dit...

I tant que n’hi ha prou Joan!!!
El Silencis... era un post d’autoteràpia per donar i donar-me les explicacions necessàries per tornar a l’acció. Era un pas necessari per mi. No cercava comentaris, tan sols volia expressar per buidar.
Per la resta... ens seguim "veient" per la bombolla...
Gràcies.

Anònim ha dit...

Jo també m'ho passo de conya visitant els blocaires que esmentes.

Que no pari la festa!

Molt de gust de descobrir el teu bloc.

Salut.

L'Espelt ha dit...

Benvingut Marc, benvingut. I aprofito la ocasió per felicitar-vos pel bloc i em sumo a la felicitat pel 5è vedellet!!!

Elies ha dit...

Benvolgut, i bentornat!!! tot i que només era en una direcció, que no sabíem de tu, mentre sí ens seguies. Me n'alegro.

Però sobretot me n'alegro de tornar a saber de tu. Uf! Complicat el que ens has explicat. Tots els ànims i la força del món.

I ens anem veient per aquí

una abraçada!!! i gràcies també pels teus comentaris!

Roger T. ha dit...

Hola, no havia descobert el teu bloc fins ara. T'he de dir que el teu text "silencis..." és colpidor. Molts ànims. Salutacions.

L'Espelt ha dit...

Elies,
La teva fidelitat, m'honora.
Espero donar raons per seguir venint per les Primeres collonades...
Gràcies amic!!!

Benvingut Roger T !!!
No hi ha res més bonic que engrandir la bombolla...
Així que ja tinc feina per descobrir el teu M'agrada parlar


Gràcies a tots !!!