dissabte, 25 d’octubre del 2008

En clau de vi

Ja fa temps, ara ja anys, que pràcticament no veig mai la televisió. Tan sols alguns programes concrets i puntuals, em porten a “perdre” una estona del meu escàs temps al sofà, tret és clar, dels partits del Barça, fins i tot quan juga malament.
Un dels programes que de tant en tant miro, és En clau de vi, que el fan al 33 els divendres al vespre. La casualitat feu que ahir me’l mirés. La sorpresa va ser veure que el convidat era en Lluís Llach.
He de dir que van ser 59 minuts realment fantàstics, on hi destaquen per sobre de tot, els primers 22 minuts, on hi vaig trobar una entrevista realment diferent d’aproximació al personatge.
No em veig en cor d’explicar-vos res més. Bàsicament em limito a recomanar-vos que no us el perdeu. Dediqueu una hora del vostre temps, sense destorbs, a mirar-lo.
Després, si voleu, en parlem.
Us deixo l’enllaç (ignoro quan de temps estarà disponible en la web).
http://www.tv3.cat/programa/219482733


Salut amics!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies per la informació.
L'he vist via el link que has dit.

Coincideixo amb la teva objectiva, i bona , molt bona valoració.

Un molt bon reportatge. Realment, sembla com si alguna cosa comences a millorar ja a Tv3 i al 33, encara no als informatius, els més control.lats sectàriament, però si en el conjunt de la nova graella de programació. Alguna cosa hi haurà tingut a veure la Terribes.

Gràcies i salutacions cordials,
Andreu

L'Espelt ha dit...

Andreu, em fa molta il·lusió la teva visita. M'honora i l'agreixo. Per a mi, ets un comentarista de referència.
En quant al programa, m'alegro l'hagis vist i t'hagi agradat. M'ho vaig passar molt bé mirant-lo.
Com dic, veig molt poc la TV, per tant no em veig en cor de dir que TV3 té síntomes de recuperació. M'agradaria, és clar, però no crec que vagi cap aquí, malauradament. Però bé, si no miro la TV tampoc puc jutjar. Sols sé que, aquest, és un bon programa, almenys els cops que l'he vist. I el programa d'en Lluís Llach el vaig trobar genial.
Salut!!!