dilluns, 8 de setembre del 2008

Tornada...

Bé… vacances… ja son història.
Aquest any, a diferència d’altres, he fet senceres les tres setmanes. Ni trucades, ni mails, ni problemes, ni urgències, res ha pertorbat el descans. Ja tocava!!!
I m’han anat d’allò més bé. Calia. Ara bé, tanta calma m’ha fet fracassar en dos objectius que tenia: dedicar-me al bloc i deixar el tabac.
L’ordinador no l’he engegat cap dia. Ni un. Vacances totals. I tot i que al Primeres collonades li calia una mica d’atenció, dono per bo el descans absolut.
Desconnectar, cal fer-ho, de tant en tant, oxigena.
Ara bé, la desconnexió no ha estat absoluta, doncs no he pogut evitar fer un seguiment diari de la catosfera des del mòbil. I m’ho he passat d’allò més bé. El Bloc Gran s’ha convertit, des de el primer dia, en un bloc capçalera. Hi brillen amb llum pròpia els tres companys “estrellats”, en Manel Bargalló, en Josep Sort i en Joan Arnera, acompanyats pel mestre, Enric I. Canela. Reflexió, debat, iniciatives i descobriments, com el d’en Moisès Martí, i el seu Directes a barraca. Molt nivell que ha de transcendir el bloc i concretar-se en accions i iniciatives concretes i palpables. Felicitats a tots!
També m’ho he passat molt bé amb en Dessmond i la seva sèrie sobre Mallorca. Senzillament admirables. He trobat a faltar els meus dos referents principals, en Elies115 i en Joan Arnera, però m’alegro que hagin pogut desconnectar i que ja tornin a estar actius. Son senzillament imprescindibles.
M’alegro també de l’aparició d’un nou blocaire, company i amic, amb qui discrepo i coincideixo, i que espero que la catosfera li eixampli les perspectives i que deixi anar el millor d’ell. És l’amic Daniel1714.
I per la resta, doncs ja ho he dit, no he estat capaç ni d’intentar deixar el tabac. He estat prop de provar-ho, però no he tingut la valentia per fer-ho. Hauré de reaccionar aviat, i aquest cop, sense excuses.

Salut amics!!!

2 comentaris:

Enric I. Canela ha dit...

Moltes gràcies per aquesta referència personal.
Jo com has vist tampoc no he deixat l'ordinador (i tampoc el tabac).
I en quins embolics ens fiquem. Ara a Brussel·les.
Tot sigui per la pàtria.

L'Espelt ha dit...

Enric, Brussel·les no és un embolic, és una gran idea.
Ja tinc ganes d'anar-hi, "A peu cap a Brussel·les", que diria l'Espinàs.
Salut!!!