diumenge, 29 de juny del 2008

IDIOTES...

Fa dies que no escric res. Molta feina encara fins la setmana vinent, i certa saturacio i depresio nacional despres de diverses derrotes, m'han portat al descans blocaire.
Aquest mati he fet una aturada laboral i soc a la platja, amb la familia.
Acaba d'aterrar a les meves mans una Vanguardia del dia, i acabo de llegir l'article del que mal que em pesi, es el president de la Generalitat, del meu pais, es suposa.
Titol: "Por que quiero que gane Espana".
Hi ha dos coses a la vida que em sulfuren especialment:llegir estupideses i que em prenguin per idiota.
Aquest senyor, perdo, aquest idiota, aconsegueix les dues en pocs segons.
IDIOTA.
IDIOTA.
IMBECIL, que diria el company Arnera.
I per IDIOTA i IMBECIL el capullo que tinc al davant, a escasos 4 metres. El fals d'en Ridao. Gracies carallot per permetre que un espanyolista IDIOTA com aquest sigui el meu president. Gracies cabron de merda, per utilitzar amb tridoria el sentit del meu vot.
Si no tingues els meus fills al costat i tu la teva filla, m'aixacaria de la tovallola i et fotaria una patada al cul.
Per IDIOTA. Per trair-me. Per utilitzar el meu vot (i tants d'altres) per fer president de Catalunya a un espanyolista incult.

Salut companys!
Bon diumenge!
Vaig a fer un bany a veure si rebaixo la temperatura de la meva sang.

* Perdoneu el redactat, pero escric des de la tovallola amb la BlackBerry, i accents i d'altres es complicat.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Realment hem arribat a un punt on ja no hi ha res a fer. Hem argumentat tot el possible, i malgrat tot aquesta situació no es resol. Ara tocarà l'insult i després qui sap...quan no s'aten a raons és el que passa.
I aquests sociates de merda practiquen un joc brut molt perillós, potser calen foc al país, en tot cas espero que més que socarrimats, es carbonitzin.